-->

15 jul 2011

Review: De Tuinen Aloë Vera Gel

Mijn moeder heeft last van een zeer droge en gevoelige huid en zij gebruikt met enige regelmaat de Aloë Vera gel van De Tuinen. Zij is hier heel tevreden mee omdat het goed voedt. Ik, zoals een goede dochter betaamt leen ook wel eens haar verzorgingsproducten. Natuurlijk moet ik hier mee opletten omdat ik een vette huid heb, maar met dit product heb ik geen problemen.

Zoals je kan zien is het een doorzichtige gel en De Tuinen claimt dat er 98% Aloë Vera in zit, dit kan ik natuurlijk niet nagaan, maar ik neem aan dat het klopt. De geur is een beetje muf en niet heel aangenaam. De gel verspreid makkelijk over je gezicht. Mijn gezicht wordt na gebruik wat ruwer en dat voelt niet prettig aan. Na een paar minuten is dat weg en is mijn gezicht juist heel glad en voelt fijn aan. Wat ik een zeer groot voordeel aan dit product vind is dat je maar heel weinig nodig hebt en dus heel lang met een potje kan doen.

Mijn moeder is ook nog in het bezit van het masker van deze lijn. Dat is ook een gelproduct en moet je, net als alle andere maskers 10-15 minuten laten zitten en dan afspoelen. Ook dat product is zeer fijn en zuinig in gebruik.

De Tuinen heeft een hele lijn met aloë vera producten van douchegels tot dag & nacht cremes tot maskers.


De Aloë Vera gel is verkrijgbaar bij De Tuinen voor €7,99 (50ml), het gelmasker is voor €13,79 (120 ml).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten