-->

16 jul 2011

Review: Rituals Satin Longlasting Lipstick 7111

Deze lipstick van Rituals had ik vorig jaar gewonnen met een prijsvraag op Hyves en precies op mijn verjaardag (6 januari) viel hij op de mat, een heel leuk verjaardagcadeau dus. Nu vond ik het eerst eng om rode lipstick te dragen omdat het natuurlijk heel erg opvalt. Maar na een paar keer proberen vond ik het heel leuk, ik ben het steeds vaker gaan doen maar deze blijft echt mijn favoriet.

Zoals je ziet komt de lipstick in een mooie zwarte huls met een zilver randje. De minimalistische verpakking geeft het product een chique uitstraling. Je moet redelijk wat kracht zetten om de dop er af te halen, maar dat is alleen maar goed: dan weet je zeker dat het niet onverwachts open kan gaan.
De lipstick is van een donkerrode kleur, bijna tegen bruin aan. Het is een lekkere creamy lipstick en brengt makkelijk op. Het product blijft, zoals beloofd, heel lang zitten. Ik heb er hele dagen mee rond gelopen en zelfs een 4 gangen diner doorstaat het met vlag en wimpel. Ook hydrateerd de lipstick goed zodat je geen uitgedroogde lippen aan het einde van de dag hebt.

Nu willen jullie natuurlijk weten hoe het eruit ziet op je lippen.

Zoals je ziet is de kleur feller dan je zou verwachten als je de stick ziet.

De Rituals Satin Longlasting Lipstick is verkrijgbaar bij Rituals voor ongeveer €15,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten