-->

29 jul 2011

30-day Challenge - Day 8

A moment you felt most satisfied with your life.
Dat is even diep graven.... Ik denk dat dat was toen ik mijn VWO haalde. Ik had namelijk veel problemen met wiskunde en M&O. Dit komt omdat ik een verbaal-perfomale kloof heb: verbaal ben ik hoogbegaafd en performaal (rekenen, ruimetelijk inzicht etc) laagbegaafd. Natuurlijk is wiskunde dan een ware hel. Gelukkig ben ik in 1x geslaagd zonder her. Wel met een 5, maar ik studeer geschiedenis dus ik reken toch niet meer :)
Het moment dat ik hoorde dat ik geslaagd was, bracht zo'n opluchting teweeg: ik kon eindelijk gaan doen wat ik het allerliefste wilde, geschiedenis studeren. Nu doe ik dat en het bevalt meer dan prima.

Andere blije momenten waren de 10 voor mijn CAE (vlak na de examens, nooit geleerd  en geen tweetalig onderwijs gevolgd), de eerste date met mijn vriend, toen we hoorden dat we een huisje hadden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten