-->

28 jul 2011

Review: H2O+ Face Oasis hydrating treatment

Deze review is naar aanleiding van een tester die ik bij de ICI Paris kreeg.


Het merk
H2O+ is een Amerikaans verzorgingsmerk dat in 1989 werd opgericht door Cindy Melk. De werkende bestanddelen in de producten zijn afkomstig uit de zee, denk aan algen etc. De producten van H20+ moeten de huid herstellen, verzorgen, de weerstand verhogen en hydrateren. De geuren zijn neutraal waardoor de producten zowel voor mannen als voor vrouwen geschikt zijn. Ook is H2O+ milieubewust en dierproefvrij.


De verpakking
De verpakking van de tester is natuurlijk vrij simpel: gewoon een plastic tube met het product er in. Het product is blauw en er is gekozen voor doorzichtig plastic, hierdoor ziet het er leuk uit.

Het product
Dit product komt uit de Oasis lijn en is de dag-gel/masker. Er zitten onder andere zee-extracten van Wakame, zeesla en zeevenkel, vitamine A, C, E en provitamine B in. Het product zou de porieën niet moeten verstoppen en goed moeten hydrateren. Dit zou door het Sea Mineral Complex moeten komen. Dit product is op twee manieren te gebruiken: als een masker en als een dag-gel.

Productfoto van de site, hele potje
Mening
Je hebt heel weinig nodig om je gezicht in te smeren en het trekt heel snel in. Na het intrekken merk je meteen dat je huid zachter is geworden en het voelt niet trekkerig. Mijn moeder, met haar zeer droge huid, merkte het verschil nog sneller dan ik. Het maakt de beloftes dus wel waar. Het feit dat er geen geur aan zit vind ik wel een beetje jammer, ik vind het namelijk fijn om een zweempje te ruiken. Het voordeel van de geurloze producten is dat mannen het ook kunnen gebruiken.
Al met al ben ik er dus heel tevreden over en doordat het product erg zuinig is kon ik deze review op een tester baseren zonder het gevoel te hebben dat ik te weinig testmateriaal had.

H2O+ Face Oasis hydrating treatment is voor €38 bij de webshop te verkrijgen, er zit 50ml in een potje. Dit is de lijst van verkooppunten

1 opmerking: