-->

31 jul 2011

30-day Challenge - Day 10

Discuss your first love and first kiss.
Mijn eerste echte liefde is mijn huidige vriend, ik ben een beetje een laatbloeier. Voor hem had ik wel een 'vriendje' van een maand en een paar losse flodders. Dat vriendje voor een maand was helemaal niks en daar was ik dus ook snel meer klaar.
Stephan is mijn eerste echte liefde en daarom zie ik zijn eerste kus ook als mijn eerste echte kus. Bij die kus voelde ik meer dan bij die andere ondanks dat deze snel op het perron werd gegeven. Eigenlijk was het niet zo heel speciaal maar de gevoelens die door me heen gingen waren dat wel.

De eerste kus, chronologisch gezien, werd mij ontfutseld door te zeggen 'welke kleur hadden je ogen ook alweer?' Ik antwoordde met 'blauw' en hij zei 'nee ik wil ze zien'. Toen werd ik vanuit het niets gekust. (dan te bedenken dat Stephan het heel lief vroeg). Er was verder niks romantisch aan, geen spanning of wat ook. Die hele relatie, voorzover je het een relatie kon noemen, was ook niks. Gevoelsmatig is die (zowel relatie als kus)  de eerste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten