-->

21 jul 2011

Huis & 30-day challenge

Hallo allemaal! 
Hett is al weer een paar dagen geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb, nu komt dat omdat ik druk ben met vertaalopdrachten en met mijn vakantiebaantje. Toen ik net even pauze na kwam ik op deze blog uit My cherise. Zij heeft daar een artikel neergezet met de 30-day challenge, de vragen spraken mij aan en het is een goede manier om toch even een artikel te schrijven. Onder zie je de vragen staan. Morgen zal ik hiermee beginnen.

Nu even heel wat anders: ik en mijn vriend hebben een huis! Vanochtend was de bezichtiging en omdat de mensen die eerste op de lijst stonden niet kwamen opdagen kregen wij het! Vanavond krijgen jullie foto's te zien en ik zal jullie regelmatig up-daten over de vorderingen, zowel als in relatie tot klussen als de inrichting zelf. En natuurlijk het eindresultaat. Ik gok dat dan ook de eerste filmpjes zullen verschijnen. So stay tuned!

P.s. Over 2 weken zullen jullie ook wat sieraden te zien krijgen die ik onlangs heb aangeschaft (wacht nog op een paar hele leuke). O.a. van ApplepiepiecesOohlala en Het Sieradenkistje.


P.p.s. Excuus voor de achterlijk grote afbeelding maar anders was het niet goed te lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten