-->

22 jul 2011

30-day Challenge - Day 1

Discuss your relationship.
Gelukkig is deze vraag niet zo heel moeilijk. Ik zal van voor af aan beginnen. Mijn vriend, Stephan, en ik leerden elkaar kennen via een datingsite: hij stuurde mij een berichtje en na zijn profiel bekeken te hebben besloot ik te reageren. Ik vond hem meteen al knap en in de e-mailtjes was het heel gezellig: dezelfde interesses etc. Al snel gingen we chatten op hyves, toen was het nog een soort van hip, en dat werd al heel snel msn. De gesprekken op msn duurden uren, record was tot half 5 's nachts. Waar hadden jullie het dan over? Over van alles, we kenden elkaar immers nog niet. Na een week, ik weet het snel, ging hij op vakantie en ik zou een week later gaan: 3 weken minder tot geen contact dus. Dat leek mij niks en ik besloot toen hij al op vakantie in Zuid-Limburg was naar hem toe te reizen met de trein, 3.5u heen en 6u terug. Dat was onze eerste date. Toen ik hem zag werden alle cliches waar: vlam in de pan, liefde op het eerste (echte) gezicht etc. De date opzich was heel typisch: we zijn naar een kerk geweest en hebben uren in een boekenwinkel rondgesnuffeld en een terrasje natuurlijk.
Sinds toen hebben we verkering en dat is volgende week dinsdag al een jaar geleden. In de tussentijd is veel gebeurd: downs maar ook leuke dingen zoals het aanstaande samen wonen. Door Stephan ben ik ook aan re-enactment gaan doen en het is onwijs leuk! Hij is wat meer gaan lezen en samen leren we steeds meer van elkaar: ik ben een pietje precies die alles tot op de minuut gepland wil hebben, en hij ziet alles wel. Hierdoor word ik wat losser en hij preciezer. We vullen elkaar leuk aan en hebben het naar ons zin als we samen zijn.
Enige nadeel is wel dat ik in Hoorn woon en hij in Vlaardingen, maar binnenkort is dat ook opgelost :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten