-->

17 jul 2011

Review: Only You Green Tea & Jasmine Body Scrub

Laatst was ik met een vriendin aan het shoppen in Hoorn en wij hebben daar al een tijdje een Ici Paris XL maar ik was nog nooit in die vestiging geweest. We besloten naar binnen te gaan en als eerste zagen we de Only You lijn met verzorgings- en badproducten.
In deze review gaan we de body scrub onder de loep nemen, uiterst links op de foto.

De scrub is lichtgroen, ruikt lekker fris naar groene thee en een vleugje jasmijn. Het scrubt mild wat ik persoonlijk fijn vind, anders ligt je hele huid open...
Wat ik wel vervelend vind is dat je veel van dit product nodig hebt om je hele lichaam mee te scrubben, al kan dat natuurlijk ook aan mij liggen want ik moet bijna altijd opnieuw pakken om mijn benen te kunnen doen. De scrubkorrels zijn bijna niet te zien, in tegenstelling tot de scrub van de Action (Byphasse), klik hier. Op de achterkant van de verpakking staat dat het je huid zachter maakt. Zelf heb ik daar niet veel van gemerkt, niet onder de douche en niet na het afdrogen. Dat kan ook aan mijn huid liggen maar zacht was het in ieder geval niet. Wel ruikt het heel lekker en die geur blijft ook zeker een tijd om je heen hangen waardoor je steeds een fris gevoel blijft hebben.

De Only You Green Tea & Jasmine Body Scrub is verkrijgbaar bij Ici Paris XL voor €4,95 (evenals de andere geurlijnen van Only You).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten