-->

13 jul 2011

Review: Onyx peeling maskerdoekjes & Byphasse gezichtsscrub

Ik had veel gelezen over de Action neusstrips (onder andere bij Beautygloss) en ik besloot die, samen met andere boodschapjes te gaan halen. Over de neusstrips geen review want andere bloggers hebben daar al veel over geschreven. Wel een review over gezichtsdoekjes van Onyx en de gezichtsscrub van Byphasse. De reden dat het gezichtsproducten zijn is omdat ik na een re-enactment weekend het fijn vind om mijn hele gezicht een extra reinigingsbeurt te geven en omdat mijn scrub op was.

De gezichtsdoekjes. Zoals je kan zien komen de doekjes in een plastic zakjesverpakking met een sticker sluiting. Wat ik persoonlijk een nadeel van een sticker sluiting vind is dat er snel lucht in de verpakking komt en er blijft snel viezigheid aan kleven. Verder belooft het product dat je huid zijdezacht en stralend wordt. Er zitten vitamins A, C en E in, evenals Aloë Vera. Ook is het product geschikt voor alle huidtypes. Het masker, of doekje, ziet er uit als de bekende 'snelle maskers' van Montagne Jeunesse, dit leg je op je gezicht, druk je aan en laat het intrekken voor ongeveer 10-15 minuten. Dan moet je, zoals bekend, de overgebleven lotion in masseren.
De geur van het doekje doet mij denken aan de vochtig toiletpapiervelletjes, wat ik dus associeer met een toilet... lijkt mij niet geheel de bedoeling. Het masker is niet doordrenkt met de lotion en het blijft moeilijk op het gezicht zitten. Er zat op mijn vingers uiteindelijk meer lotion dan op mijn gezicht.Ook is een tijdje na gebruik mijn huid nog vetter dan het al was en voelt het alsof mijn poriën dicht zitten. Al met al ben ik dus niet tevreden over deze maskerdoekjes.
De gezichtsdoekjes kosten €1.32 bij de Action en er zitten 8 stuks in de verpakking. 


Over de scrub ben ik veel meer te spreken! Het heeft een fijne substantie en scrubt mild. Ook dit product bevat vitamine E. Op de achterkant staat dat het dodehuidcellen en onzuiverheden verwijdert, zoals bijna iedere scrub dus. Het schuimt niet en ruikt zeer aangenaam en fris. Dit is zeker een aanrader, maar de echte test, na een re-enactment weekend, moet het nog doorstaan. Maandag horen jullie daar meer over!









De scrub is voor €2.39 verkrijgbaar bij de Action en er zit 150ml. in. 


Liefs,
Nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten