-->

24 jul 2011

30-day Challenge - Day 3

Your views on drugs and alcohol
Pfff, dat is een moeilijke! Ik ben meer een persoon van 'leef en laat leven'. Mij maakt het niet zoveel uit wat anderen doen en ik vind niet dat ik mij daar mee moet bemoeien, een keer iets ergens van zeggen kan maar als dat persoon dan niet wil luisteren... dan niet. Dus deze vraag in relatie tot anderen bekijken is dan ook moeilijk, zoniet een beetje onmogelijk voor mij. Ik kan wel zeggen dat het slecht is als je er in doorslaat, maar een beetje kan geen kwaad. Zelf zou ik nooit drugs gebruiken: ik heb er geen behoefte aan en ik loop er ook niet warm voor. Drinken doe ik zelden (dit omdat ik weinig lust en omdat ik er geen behoefte aan heb) dus doorslaan daarin gaat voor mij ook niet op. Grappig is dat ik van een vriendin ooit 'De cocktail bijbel' heb gekregen. Een boek met alle cocktails en hoe je die moet maken (gelukkig ook non-alcoholische) maar ik heb er tot nu toe nog niks mee gedaan, misschien komt dat als ik samenwoon.
Ik ben van mening dat iedereen moet doen wat hij/zij niet laten kan zolang dat persoon anderen er niet mee schaadt.

Een deel van mijn overvolle agenda is nu minder geworden (klussen zal ik vooral doen in de weekenden) dus ik kan weer wat meer artikelen schrijven. Verwacht er alleen niet 2 op een dag. Ook zullen er meer beauty gerelateerde artikelen verschijnen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten