-->

19 jul 2011

Muziek: Zomernummers & Celtic Woman concert

Toen ik vrijdag op weg was naar Frankrijk realiseerde ik me opeens dat muziek in de auto met een lange reis wel heel fijn is. Nu dacht ik dat het wel leuk was om jullie te laten weten van welke muziek ik nu blij word en misschien ontdekken jullie ook nieuwe artiesten.

Mijn muzieksmaak is niet consistent en een beetje out of the ordinary. Daar gaan we:
Paul Young - Love of a Common People
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's
Cherona - Rigga Ding Dong Song
Celtic Woman - Coast of Galiçia
Aleshia Dixon - The Boy does Nothing
Andre Rieu - Funiculi Funicula
Bon Jovi - Livin' on a Prayer
Celtic Woman - Si Do Mhaimo I
Celtic Woman - Spanish Lady
The Corrs - Radio
Diane Birch - Ariel
Lisa Kelly - If you Believe
John Denver - Alaska and Me

En zo zijn er nog wel honderden die fijn zijn om te beluisteren en eigenlijk niet voor een seizoen zijn.



Ohja, een leuk nieuwtje voor de Celtic Woman fans: zij komen op 27 september in Utrecht. Kaarten zijn hier te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten