-->

14 jul 2011

EOTD met Catrice Rumble in the Jungle

De verpakking
De LE van Catrice, Papagena, ligt al een weekje in de winkel en is erg gewild. Nu heb ik in Hoorn geen grote Kruidvat en dus ook een zeer beperkte selectie Gosh, Catrice, NYC en Essence producten. Gelukkig woont mijn vriend in Vlaardingen, één van de weinige keren dat ik het kan waarderen, en daar hebben ze wel een onwijs grote Kruidvat. Behalve het voordeel van de gehele collectie budgetmerken, ziet deze kruidvat er ook minder als een magazijn uit wat het winkelplezier ook vergroot.

EOTD
Dichte ogen, ja ik houd mijn hoofd scheef ;)
Verder gebruik ik in deze EOTD:
  • Rimmel Lash Accelrator 
  • Maybeline The Falsies Black Drama Volum' Express Mascara
  • Rimmel Stay Matte Presses Powder (003)
  • E.L.F. Waterproof Eyeliner Pen
  • E.L.F. Eyelid Primer
Catrice Rumble in the Jungle is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €4,45.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nathalie!
    Wat leuk dat je een blog bent begonnen! Ziet er goed uit allemaal. :) Ik dacht dat ik een van de weinigen was die fanatiek beautyblogs volgt (Misslipgloss, Beautylab, Whatabeauty, Beautygloss etc. etc.), maar ik zag Beautygloss al voorbij komen bij je review. Superleuk! Hoop nog veel van je te lezen en je recept voor zalmlasagne ga ik zeker proberen! :)
    Liefs, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Astrid!
    Hahaha, nee dat ben je niet. Toevallig volg ik die ook allemaal (A). Leuk dat je reageert en ik zal mijn best doen om je van leesvoer te voorzien :)

    BeantwoordenVerwijderen