-->

27 jul 2011

30-day Challenge - Day 6

Write 30 interesting facts about yourself.
Goh, 30 interessante dingen over mijzelf... We gaan het proberen.

Ik :

  1. ben gek op geschiedenis
  2. ben een freelance vertaler (Nederlands naar Engels)
  3. had een 10 op mijn CAE (Cambridge Advanced English Certificate)
  4. ben kaasmeisje
  5. ben een doorzetter
  6. ben gek op groene thee
  7. ben een chocolade addict
  8. hou van shoppen maar heb een klein budget, dus het komt er vaak niet van
  9. ben gek op Barok of Rococo
  10. ben een enorme rommelkont
  11. ben vergeetachtig
  12. ben gek op kaartjes, kleine cadeautjes en meer van die dingen
  13. kan schieten met een handboog, pistool (vuursteenslot), musket en kanon
  14. heb 11 jaar paard gereden
  15. hou van hakken, ondanks dat ik 1.83m ben
  16. kan niet tegen warmte of koud (20 graden is perfect voor mij)
  17. vind terassjes pakken heel leuk
  18. ga graag uit eten
  19. hou van de Chinese, Spaanse, Ierse, Italiaanse, Marrokaanse en Argentijnse keuken
  20. vind koken zelf ook heel erg leuk
  21. vind schoenenpoetsen een leuke bezigheid
  22. ben een dromer
  23. koop elk jaar een agenda en gebruik 'm vervolgens nooit
  24. raak vaak de weg kwijt
  25. heb winkels als herkenningspunten in een stad
  26. loop het liefste op blote voeten
  27. kan absoluut niet tegen dingen die 'niet op het schema staan'
  28. hou van rozen, orchideën, violen en andere kleurrijke bloemen
  29. ben gek op klein fruit: druiven, bessen, kersen, aardbeien etc.
  30. lust graag watermeloen
  31. vind het heerlijk om middagen te tutten met make-upjes 
Zo, 31 (omdat ik op dreef was). Dit was een leuke vraag: het begin was wat lastig (ja wat is nu interessant aan mij?) maar uiteindelijk zijn er wel grappige en waarschijnlijk ook herkenbare dingen uitgekomen.

Wat zijn jullie leukste dingen aan jezelf?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten