-->

18 jul 2011

Review: Skinwonder Skin Repair Cream

Bij ons thuis zijn wij super tevreden met de Skinwonder Skin Repair Cream. Mijn moeder omdat haar huid erg droog is, mijn broertje omdat hij rood haar heeft en dus een lichte huid (zon en hij is geen goede combinatie, maar soms verbrand hij evengoed) en ik omdat ik wel eens vergeet te smeren. Deze creme helpt heel goed tegen verbranden en tegen alle irritaties van een gevoelige of droge huid.

De creme ruikt een beetje typisch, ik kan het  niet omschrijven, maar doet zeker zijn werk. Na een paar keer smeren ben je al bijna niet meer verbrand en als je dan nog 2 dagen door smeert vervel je ook niet. Door de sheabutter en panthenol blijft de natuurlijke vochtbalans van de huid behouden en Q10 en vitamine E zorgen dat de huid niet vroegtijdig ouder wordt.




Zoals je kan zien is de creme een dikke, ietwat vettige, substantie. Het smeert hierdoor moeilijk en je hebt er wat meer van nodig. Na gebruik voelt je huid direct zacht en gevoed aan. Kortom: een fijne creme met een typisch luchtje dat goed werkt tegen heftig verbranden. Pas wel op met de vette huid: niet te veel gebruiken!


Skinwonder Skin Repair Cream is verkrijgbaar bij Natuurwinkels en in webshops voor ongeveer €9,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten